Møter

onsdag 30. april 2014

Vårlig inspirasjon fra Jomfruland/Kragerø

En forandring i møteplanen 


Desverre har vår foredragsholder for møte 14.mai blitt syk. Men vi er så heldig å ha vår kjempe dyktige nestleder Ella stående klar med et foredrag om hvordan utnytte små lapper til blandt annet grytelapper….

Jeg har latt meg inspirere av Ella og har tatt frem alle mine blå og hvite restestoffer som passer til mai-festene. Først ble det en løper på 1,5 m, men fortsatt var det stoffer igjen, da ble det en løper på 70cm, men fortsatt var det jo mange biter igjen. De skar jeg til kvadrater og fikk da en brikke på 50x50cm. Og skapet? Ja litt tommere ble det, og det betyr jo mer plass til nye stoffer…...






Vi håper mange ser seg tid til å komme til vårt siste møte før vi tar sommerferie og avslutter vår første  sesong som Røa Quiltelag.

Møteprogram høst 2014

Vi vil også ha høstens program klar til dette møte. 




For de som ikke har anledning til å møte ønsker jeg dere en fin 17.mai og en god sommerferie og så ses vi 3. september 2014 som er vårt første møte til høsten.

Mvh

Mona



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar